.

.

.

.

گامی دیگر در فعالیت فیلمسازی کانون بوشهر

با اکران فیلم کوتاه لاک پشت ، آخرین ساخته آقای غریب زاده- از فیلمسازان توانای بوشهری – و با حضور ایشان در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، جلسات تخصصی هفتگی پخش و نقد و بررسی فیلم کودک و نوجوان با حضوراعضا کودک و نوجوان علاقمند به فیلم و فیلمسازی رسماً در استان بوشهر افتتاح شد. در این جلسه که با پرسش و نقد و بررسی فیلم از جانب مخاطبان و همچنین برخی از مربیان کانون همراه بود فیلمساز در فضای بسیار دوستانه و صمیمی به پاسخ گویی از سوالات مخاطبان پرداخت.

                                                       

  داریوش غریب زاده -تهیه کننده و کارگردان   

     فیلم کوتاه لاک پشت که تهیه کننده آن خود آقای غریب زاده است به دفتر جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز ارسال شده و در انتظار اعلام پذیرفته شده ها می باشد. این فیلم فانتزی و موفق برای مخاطبین 10 تا 15 سال می باشد که ماه قبل تولید شده است و اولین اکران خود را در کانون گذراند جالب اینکه پیشنهاد اکران فیلم در کانون خواسته ی خود غریب زاده بود و در پایان جلسه با درخواست مخاطبین کودک و نوجوان و تصمیم اتاق فیلم کانون قرار است طی بعداز ظهر پنج شنبه های هر هفته جلسه ی نقد و بررسی فیلم کودک و نوجوان با حضور فیلمسازان ، کارشناسان کودک و نوجوان ، اساتید دانشگاه ، کارشناسان ادبیات کودک و نوجوان ، دانشجویان داشگاه هنر و مخاطبان کودک و نوجوان و همچنین بزرگسال به طور تخصصی به یاری خداوند کریم ادامه یابد ...

 

                   

 

 

                                                                            

 

      با این احتساب تخصصی ترین و جدی ترین جلسات نقد و بررسی فیلم در استان را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر عهده دارخواهد بود و نیز با پی گیری مستمر جلسات ، گمان می رود تخصصی ترین نشست فیلم کودک و نوجوان در جنوب کشور از آن کانون پرورش فکری استان بوشهر باشد!

      تا دو هفته ی آینده جلسات پخش و نقد فیلم به آثار کودک و نوجوان داریوش غریب زاده اختصاص خواهد داشت و پس از آن نوبت به اکران و نقد آثار تولیدی کودک و نوجوان در استان بوشـهر ( فیلم کوتاه – نیمه بلند – سریال ) با حضور فیلمسازان و دست اندرکاران فیلم خواهد بود و جنبه های فولکلوریک در آثار نیز بررسی ویژه ای خواهد داشت .همچنین در جلسات آینده پس از مرور آثار فیلمـسازان بومی جلسات پخـش و نقد به سینمای کانون و مـرور آثار ( فیلم کوتاه – نیمه بلند – بلند – انیمیشن ) فیلمسازان کانون اختصاص خواهد داشت . هفته ای با آثار فیلمسازان بزرگ کانون و مرور آثار فیلمسازانی همچون نورالدین زرین کلک – عباس کیارستمی – مجید مجیدی – عبدالله علیمراد - امیر نادری و ابراهیم فروزش از برنامه های ویژه ی اتاق فیلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برای جلسات خواهد بود.

 

واحد هنری

اتاق فیلم کانون

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد