.

.

.

.

بچه‌های فیلم‌ساز دوربین به دست می‌گیرند

بچه‌های فیلم‌ساز ایرانی با به دست گرفتن دوربین‌های خود و ساخت فیلم در دومین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان (قاصدک) شرکت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره آثار ساخته شده توسط بچه‌های 6 تا 16 ساله ایرانی با موضوع و تکنیک آزاد را در دومین دوره برگزاری خود به رقابت می‌گذارد.

       جشنواره فیلم کودکان برای کودکان در اواسط شهریور سال 1385 در تهران برگزار خواهد شد و در آن آثار برگزیده این رقابت هنری به نمایش گذاشته می‌شود.

       دبیرخانه دومین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان برای ارسال فیلم‌های بچه‌های ایرانی تا روز اول شهریور سال آینده مهلت تعیین کرده است.

       دبیرخانه این جشنواره همچنین با توجه به فرا رسیدن عید نوروز به علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت توصیه کرده است که فرصت تجدید حیات دوباره طبیعت، دید و بازدیدهای نوروزی و سفرهای خود را مغتنم شمرده و با دوربین‌های خود به خلق آثاری هنری دست بزنند.

       در عین حال کودکان و نوجوانان می‌توانند موضوع‌های مورد علاقه خود را دست‌مایه ساخت فیلم‌هایشان قرار دهند یا از تکنیک‌هایی مانند پویانمایی با شیوه‌های نقاشی متحرک، عروسکی، خمیری، کلاژ یا هر روش دیگری برای ساخت این فیلم‌ها بهره ببرند.

       این آثار باید به صورت نوارهای ویدیویی یا لوح فشرده به نشانی تهران، صندوق پستی      136-14145 روابط عمومی کانون ارسال شود.

       برگزیدگان این جشنواره هم‌زمان با برگزاری آن در اواسط شهریور سال آینده طی آیینی به انتخاب گروه داوران معرفی می‌شوند و با اهدا جوایزی از آنان تقدیر خواهد شد.

       گفتنی است نخستین دوره این جشنواره با استقبال خوب کودکان و نوجوانان 10 خرداد 1384 برگزار و طی آن از 16 برگزیده که آثار آنان از میان بیش از 70 فیلم ارسالی انتخاب شده بود، تقدیر شد.

منبع:kanoonparvaresh.com

نظرات 2 + ارسال نظر
آدینه بوک سه‌شنبه 15 فروردین 1385 ساعت 08:42 http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

ف تنها سه‌شنبه 15 فروردین 1385 ساعت 08:53 http://www.farimatanha.blogsky.com

سلام خیلی زیبا و عالی بود امیدوارم مطالب آموزشی بیشتری را اضافه کنید
به ماهم سری بزن ممنون میشم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد