.

.

.

.

فیلم آتش‌نشان کوچک به مرحله تدوین رسید

 تدوین فیلم آتش‌نشان کوچک تازه‌ترین فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کارگردانی مهران ملکوتی آغاز شده است.

  به گزارش روابط عمومی کانون، این فیلم 35 میلی‌متری پس از پایان مرحله فیلم‌برداری بر روی میز تدوین قرار گرفته است و کار ساخت آن تا یک ماه آینده پایان می‌گیرد.

       آتش‌نشان کوچک داستان کودک بیماری است که مادر از او در بیمارستان مراقبت می‌کند و شاید تا چند روز بعد بیشتر زنده نباشد، پسر بچه آرزو دارد که روزی آتش‌نشان شود و مادر برای برآ‌ورده کردن این آرزوی فرزندش به یک ایستگاه آتش‌نشانی مراجعه می‌کند.

       در این فیلم پوریا پرستویی در نقش کودک خردسال به ایفای نقش پرداخته است و هنگامه قاضیانی، فرهاد قائمیان، حمید پگاه، سپیده پهلوان‌زاده و داوود حسنی با بازی‌گردانی شیلا رشیدیان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

       همچنین علاوه بر مهران ملکوتی نویسنده و کارگردان، از محمدرضا کریمی‌صارمی به عنوان مجری طرح و از محمد طلوع به عنوان مدیر تولید، علی ملاقلی‌پور برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، محمد فراهانی دستیار کارگردان،‌ زهرا داوودنژاد منشی صحنه، فرشاد محمدی مدیر فیلم‌برداری،‌ ماریا حاجیها طراح چهر‌پردازی و شیوا رشیدیان طراح صحنه و لباس نام برده شده است.

       طراحی جلوه‌های ویژه، صدابرداری صحنه و عکاسی و فیلم‌برداری پشت صحنه فیلم را نیز جواد شریفی، امیر نوبخت و محسن سیدی بر عهده داشته‌اند.

       گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان تهیه کننده در مراحل ساخت این فیلم از همکاری سازمان آتش‌نشانی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان فیروز‌آبادی، حسینیه سیدالشهدا، نیروی انتظامی و مؤسسه ناجی هنر بهره برده است.

 

منبع : kanoonparvaresh.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد