.

.

.

.

درخشش یک نوجوان نقاش برازجانی در اسلوونی

    خانم شقایق صیادی عضو12 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برازجان در مسابقه بین‌المللی نقاشی «مجله دنیای هنر» در کشور اسلوونی موفق به دریافت دیپلم افتخار شد، خانم صیادی مدت 3 سال است که به عضویت کانون پرورش فکری برازجان درآمده و زیر نظر مربی هنری مرکز – خانم بحرینی – مشغول به فعالیت می باشد. وی بیشتر با تکنیک نقاشی کودکان و با رنگ پلاستیک نقاشی می کشد.

     به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این رقابت هنری با موضوع «من چه کسی هستم؟» 8 هزار اثر نقاشی از 41 کشور جهان شرکت داده شده بود.

    علاوه بر خانم صیادی خانم سارا میر اسدی 8 ساله از تهران، خانم ساحل عباس‌پور از کرمان،آقای احسان زینی وخانم شبنم احمدی هر دو 11 ساله از ارومیه و اصفهان، خانم محبوبه فکری 14 ساله از کرمان،خانم شکوفه نظری 16 ساله از ایلام وخانم فیروزه زحمتکش‌نظری 18 ساله از کرمان نیز موفق به کسب دیپلم افتخار این رقابت هنری شدند.

    همچنین یک دیپلم افتخار نیز به کانون به دلیل نقش فعال خود در افزایش سطح فرهنگی کودکان و یک دیپلم افتخار دیگر هم به سید مظفر شجاعی مدیر امور بین‌الملل کانون توسط برگزار کنندگان این رقابت اهدا شد.

    گفتنی است کانون 67 اثر اعضای خود را در مراکز سراسر کشور به یازدهمین مسابقه نقاشی «مجله دنیای هنر» در کشور اسلوونی ارسال کرده  بود.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج میرزا گناوه ای دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 13:38 http://www.hajmirza.blogfa.com

سلام
ما آمده ایم تا بمانیم و خواهیم ماند وبلاگ حاج میرزا گناوه ای بدون سمت و سویی خاص آمده است تا اطلاع رسانی صحیحی درباره اوضاع سیاسی اجتماعی شهر استان و کشور داشته باشد. خواهشمندیم ما را در این امر همراهی کنید .وبلاگ حاج میرزا گناوه ای نه چپ است و نه راست اما رویکردی انتقادی به هر دو خواهیم داشت.آخرین خبر ها و اطلاعاتی را که در پستو مانده را از ما بخواهید.
خواهشمندیم وبلاگ ما را به اطلاع دوستان برسانید و لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید. با نام حاج میرزای گناوه ای

سینا یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 19:54

من واقعا این پیروزی عظیم را به ملت شهید پرور ارومیه تبریک عرض مینمایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد