.

.

.

.

شهریور امسال با جشنواره‌ قاصدک ویژه فیلم‌های کودکان برای کودکان

نگاه کودکان و نوجوانان ایرانی به محیط اطراف خود از دریچه دوربین‌های خانگی در قالب جشنواره فیلم کودکان برای کودکان به تصویر کشیده می‌شود

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دومین جشنواره فیلم کودکان برای کودکان(قاصدک) اواسط شهریور امسال در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون برگزار و آثار برگزیده کودکان فیلم‌ساز در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

       این جشنواره با موضوع آزاد کودکان ایرانی 6 تا 16 ساله را با تکنیک آزاد به مشارکت در این رویداد هنری فرا خوانده است و از آنان دعوت کرده تا دوربین‌های خانگی خود را به دست بگیرند و فیلم بسازند، آثاری که حداکثر زمان آن باید 8 دقیقه باشد.

       دبیرخانه جشنواره تا روز اول شهریور امسال برای ارسال فیلم‌های کودکان به جشنواره مهلت تعیین کرده است.

       داوری آثار شرکت داده شده در جشنواره روز 21 شهریور، روز سینما در تهران صورت می‌پذیرد.

       استفاده از تکنیک‌هایی مانند پویانمایی با شیوه‌های نقاشی متحرک، عروسکی، خمیری، کلاژ، زنده یا هر روش دیگری آزاد اعلام شده است، ضمن اینکه آثار باید بر روی نوارهای ویدیویی یا لوح فشرده تا اول شهریور به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب‌، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روابط عمومی ارسال شود.

       برگزیدگان این رقابت هنری در آیینی معرفی و از آنان با اهدا جوایزی تقدیر خواهد شد.

       گفتنی است دوره پیشین جشنواره قاصدک 10 خرداد سال گذشته برگزار و طی آن از 16 اثر برگزیده که از میان بیش از 70 فیلم انتخاب شده بود، تقدیر شد.

منبع : kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد