.

.

.

.

ابراز همدردی بچه‌های ایران با کودکان سرزمین زیتون

تصویر نقاشی محمد اسفندیاری 11 ساله از کتاب دیروز ایران حالا فلسطین

در قالب یک مسابقه ادبی و هنری صورت می‌گیرد
ابراز همدردی بچه‌های ایران با کودکان سرزمین زیتون

          کودکان و نوجوانان ایرانی با شرکت در مسابقه‌ای ادبی و هنری، همراهی و همدردی‌شان را با همسالان فلسطینی و لبنانی خود به نمایش می‌گذارند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مسابقه با عنوان «کودکان سرزمین زیتون» آثار کودکان و نوجوانان ایرانی را در سه رشته نقاشی، داستان و شعر برای ابراز همدردی آنها با بچه‌های ستم‌دیده و زجر کشیده لبنانی و فلسطینی به رقابت می‌گذارد.

       بر اساس این فراخوان کودکان و نوجوانان ایرانی باید آثار خود را تا 15 شهریور به دبیرخانه مسابقه به نشانی تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون، روابط عمومی ارسال کنند.

       آثار برگزیده این مسابقه در برنامه روز جهانی کودک در قالب نمایشگاهی مهر امسال در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

       کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی تجاوزی گسترده را به سرزمین فلسطین و لبنان آغاز و بر اثر آن تعدادی از کودکان بی‌گناه را شهید و زخمی کرده است، پیام همدردی بچه‌های سرزمین ایران خطاب به کودکان سرزمین زیتون و اعلام انزجار آنها از این جنایت‌ها را با برپایی این رقابت به نمایش خواهد گذاشت.

 

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد