.

.

.

.

نمایشی برای کودکان در مرکز تئاتر کانون

نمایش به همین سادگی به کارگردانی مرتضی سعیدیان


نمایشی برای کودکان در مرکز تئاتر کانون
« به همین سادگی » روی صحنه رفت

      مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اجرای « نمایش به همین سادگی» فصل جدیدی از فعالیت های خودرا درپارک لاله تهران آغاز می کند

به گزارش روابط عمومی کانون، این نمایش با نویسندگی و  کارگردانی مرتضی سعیدیان شیوه ای نو وخلاقانه را درساخت عروسک با استفاده از طنابهای رنگی گره شده به کاربرده است     

      نمایش به همین سادگی که از روز سه شنبه 31مردادماه هم زمان با عید سعید مبعث درمرکزتئاتر کانون اجراهای خودرا برای کودکان و نوجوانان آغاز می کند، برش های مختلفی از زندگی را مقابل چشمان مخاطبینش قرار می دهد.

             تولد، ارتباط با طبیعت، زندگی اجتماعی، تلاش برای کار و زندگی، نوزایی و فکرکردن به آمال و آرزوهای بشری دراین نمایش مورد توجه قرار گرفته است.        

      مرتضی سعیدیان، هادی حسنعلی، محمد لقمانیان، سید امیر سیداحمدی نژاد، مریم قیطاسوند، فرناز شریفی بروجردی، ندا فرمانی و رویا راد دراین نمایش نقش آفرینی می کنند.

      از اشکان رضوانی، ناصر نجفیان و سید میثم حسینی نیز با عنوان سازنده موسیقی، مدیرصحنه و مسئول ضبط استودیویی نام برده شده است.

      این نمایش در هفتمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویی کشور به عنوان اثر برتر مقام اول این جشنواره را کسب کرد و برای شرکت در جشنواره لهستان نیز انتخاب شده بود. به گفته مرتضی سعیدیان کارگردان نمایش ، این اثر درچند اجرای خود مورد توجه کودکان و نوجوانان قرارگرفته است و بچه ها مشتاقانه ازآن استقبال کرده اند.

وی با بیان این موضوع که شیوه استفاده ازطناب باعث می شود تخیل کودکان فعال شده وعروسک را درذهن خود تجسم کنند افزود: نمایش به همین سادگی نشان می دهد که با امکانات خیلی ساده که در اطراف ما به فراوانی وجود دارد می توان نمایش برروی صحنه برد و هنرنمایی کرد.

     سعیدیان این نمایش را همراه با تعدادی از دانشجویان رشته تئاتر گرایش تئاترعروسکی دانشکده هنرهای زیبا همه روزه از روز 31 مردادماه ساعت 10 با تعیین وقت قبلی برای مدارس ومهدهای کودک و ساعت 30/18 ویژه عموم درمرکز تئاتر و تئاترعروسکی کانون اجراء می کند.

          این مرکز با شماره تلفن 88966119 درپارک لاله تهران واقع شده است.

منبع: kanoonparvaresh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد